شناسهٔ خبر: 93310 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرماندار شهرستان پارس آباد خبر داد:

اقدام جهشی راه و شهرسازی در توسعه بزرگراه های استان اردبیل

بازدید فرماندار پارس آباد فرماندار شهرستان پارس آباد از اقدام جهشی راه و شهرسازی در توسعه بزرگراه های استان اردبیل در سالهای اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، ابراهیم امامی فرماندار شهرستان پارس آباد در بازدید از پروژه چهار بانده سربند به سه راهی مشکین شهر با اعلام این مطلب اظهار کرد: ۴۵ کیلومتر از پروژه چهار بانده سربند به سه راهی مشکین شهر با تامین اعتبارات ملی مناسب توسط پیمانکاری توانمند در حال اجراست و همزمان در بخش دیگر فازهای یک و دو ۲۰ کیلومتر اول پروژه چهار بانده پارس آباد به سربند نیز به سرعت تمام اجرایی و امیدواریم امسال شاهد بهره برداری و به زیر ترافیک رفتن بخشی از این محور باشیم.

وی با بیان اینکه پروژه چهار بانده پارس آباد – سربند- سه راهی مشکین شهر یکی از آرزوها و مطالبه به حق چندین ساله مردم شمال استان بود گفت: امروز شاهد توجه ویژه دولت به این مطالبه و اجرای عملیات چهاربانده در تمامی محورهای سربند به پارس آباد و سربند به سه راهی مشکین شهر به همت راه و شهرسازی استان اردبیل هستیم.

فرماندار پارس آباد در ادامه از آسفالت هفت و نیم کیلومتر از فاز دوم چهاربانده پارس آباد به سربند خبر داد و گفت عملیات اجرایی نزدیک به ۲ کیلومتر جاده داخل شهر اسلام آباد نیز به زودی با تعیین پیمانکار آغاز خواهد شد.

امامی افزود: تمامی موانع از حریم جاده خارج و ۱۳ سیفون آبیاری نیز در حال اجرا و پل های بزرگ در دست احداث است.

فرماندار شهرستان پارس آباد اقدامات راه و شهرسازی را شایسته تقدیر عنوان کرد و گفت: در سال گذشته تمامی محورهای تعریفی چهاربانده به خوبی پیشرفت داشت و پرونده های مسکن مهر بسته شد و تحویل متقاضیان شده و زمین مورد نیاز مسکن اقدام ملی برای احداث این پروژه تامین شد و همچنین در حوزه بازآفرینی نیز پروژه های خوبی برای شهرستان تعریف و منابع ملی برای اجرای آنها پیش بینی شده و حل مشکل سند اراضی خالصه شهر پارس آباد نیز در برنامه اجرا است.