شناسهٔ خبر: 93332 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای امسال تاکنون صورت پذیرفت؛

انجام ۱۶مورد رفع تصرف از اراضی ملی همدان

سرهنگ چراغی2 فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی همدان با اشاره به انجام ۱۶مورد رفع تصرف از اراضی ملی استان از ابتدای امسال تاکنون گفت: برای حفظ و نگهداری از اراضی ملی از همه ظرفیت های قانونی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(همدان)، سرهنگ حمید چراغی گفت: با همكاري ادارات نظارتی، ۴۴۱هزارو ۳۵۰متر مربع از اراضی ملی كه در استان توسط افراد سودجو تصرف شده و در آن نهال کاری و ساختمان نیز بنا شده بود، پس از شناسایی و انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضایی وانتظامی، رفع تصرف شد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی همدان عنوان کرد: مجموعا از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ مورد رفع تصرف از اراضی ملی صورت گرفته (۱۳ مورد در فروردین ماه و ۳ مورد در اردیبهشت ماه) که با ارزش ۳۸ میلیارد تومان از مناطق حیدره، گنجنامه، صدف، خاکو و مریانج توسط نیروهای یگان حفاظت از اراضی این اداره کل انجام شده است.

وی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی همدان با توجه به اهمیت اراضی ملی به عنوان سرمایه های ارزشمند، از تمام ظرفیت های موجود درون سازمانی و برون سازمانی در تعامل با دیگر نهادهای مرتبط از جمله دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و ثبت اسناد، استفاده بهینه خواهد کرد تا ریشه زمین خواری و تصرفات اراضی ملی را بخشکاند.