شناسهٔ خبر: 93335 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با دستور کار بررسی مغایرت های طرح شهرهای گنبد و آزادشهر صورت گرفت؛

برگزاری جلسه كميسيون ماده پنج گلستان

محبوبی گلستان مديركل راه وشهرسازی گلستان از برگزاری جلسه كميسيون ماده پنج با دستور کار بررسی مغایرت های طرح شهرهای گنبد و آزادشهر با حضورمعاون عمرانی استاندار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، حسين محبوبی مديركل راه وشهرسازی استان گلستان اظهار داشت: جلسه كميسيون ماده پنج با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار و آخرین بررسی مغایرت های طرح شهرهای گنبد و آزادشهر در امسال از جمله موردی بود كه در اين جلسه به بحث و بررسي گذاشته و تصميمات لازم اتخاذ شد.

دبير كميسيون ماده پنج استان گلستان افزود: در اين جلسه، رئیس شورای شهر و شهرداران شهرهای گنبد و آزادشهر و ساير مديران كل عضو اين کمیسیون در محل سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

كميسيون ماده ۵ قانون تاسيس شورايعالی شهرسازی و معماری ايران كميسيونی است براي بررسی و تصويب طرح تفصيلی و تغييرات بعدی آن كه به رياست استاندار و در غياب وی معاون  امور عمرانی استانداری به عنوان قائم مقام و دبيري مديركل راه و شهرسازي تشكيل می شود و معاونت شهرسازی و معماری اداره كل راه و شهرسازی نيز مسئوليت دبيرخانه اين كميسيون را بر عهده دارد.

هم استانی های گرامی می توانند برای اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده ۵ به پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان به نشانی  https://golestan.mrud.ir/ مراجعه کنند.