شناسهٔ خبر: 93337 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه خبر داد؛

اتمام پروژه روشنایی کمربندی شهرستان بشرویه خراسان جنوبی

روشنایی کمربندی بشرویه- تقاطع رقه (4).JPG رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از اتمام عملیات روشنایی تقاطع کمربندی بشرویه با جاده رقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی)، محمد خیری گفت: اجرای روشنایی کمربندی بشرویه در محل تقاطع کمربندی با جاده رقه که جزو نقاط حادثه خیز شهرستان است در سال ۱۳۹۹ با انعقاد قرارداد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با پیمانکار مربوطه، عملیات اجرایی آن شروع و در فروردین ماه ۱۴۰۰ پروژه مذکور به اتمام رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این تقاطع به دلیل اتصال به جاده دهستان رقه و روستاهای اقماری غرب شهرستان از ترافیک بالایی برخودار است و روشنایی آن جزو ضروریات بوده و روشنایی محل مذکور با تخصیص اعتباری افزون بر۱۰ میلیارد ریال با نصب ۲۸ عدد تیر برق روشنایی و ۳۲ عدد چراغ انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه عنوان کرد: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء و ایمنی وضعیت شبکه راه‌ های مواصلاتی است که در همین راستا  طی دو سال گذشته با نصب تعداد ۷۰  عدد تیر برق روشنایی در پنج نقطه از سه راهی های حوزه شهرستان بشرویه به ترتیب اولویت سه راهی ارسک- سه راهی غنی آباد- سه راهی کرند -تقاطع مسجد ابوالفضل واقع در ورودی شهر بشرویه و کمربندی بشرویه، روشنایی نقاط فوق تامین و به بهره برداری رسید.     

خیری در خصوص پروژه های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه در پایان خاطرنشان کرد: پروژه اتمام راهدارخانه ارسک - احداث و آسفالت راههای روستایی و همچنین روکش آسفالت قسمتی از محور های اصلی حوزه شهرستان از جمله اقدامات در دستور کار قرار دارد که اجرایی خواهد شد.