شناسهٔ خبر: 93395 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای طرح راهداری محوری در چهار محور شریانی خوزستان آغاز شد

تراش آسفالت و لکه گیری هندسی  دلیجان به سمت سلفچگان و کمربندی غربی دلیجان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: فاز اول اجرای طرح راهداری محوری در چهار کریدور شریانی استان با هدف تسریع در پیشبرد طرح های راهداری ، هم افزایی و بهره وری بیشتر از راهداران آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، محمد جولانژاد اظهار کرد: در مرحله اول این طرح محورهای پرتردد و شریانی شامل محورهای اهواز –هفتکل- باغملک -ایذه - دهدز، اهواز - رامهرمز - بهبهان ، اهواز - آبادان و اهواز - شوش- اندیمشک - پل زال  از اول خرداد تحت پوشش قرار گرفته اند.        
وی با اشاره به وجود ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه پرتردد و شریانی در استان گفت: در هر یک از محورهای یاد شده ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های تابعه در حوزه استحفاظی مربوط به خود و یا به صورت مشارکتی با سایر ادارات شهرستان های همجوار نسبت به عملیات راهداری آن محور اقدام می کنند.     
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: طرح های راهداری محوری شامل ساماندهی تابلو و علائم، ساماندهی گاردریل ها، حذف و کاهش نقاط پر حادثه، لکه گیری، اصلاح شیب شیروانی، ترانشه برداری، پاکسازی و تسطیح حریم، شانه سازی و سایر طرحه ای مشابه است که با اجرای آنها شاهد افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات خواهیم بود.