شناسهٔ خبر: 93423 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی:

سه محور اصلی فعالیت‌های دولت در ۱۰۰ روز پایانی تهیه فهرست، تعیین اهداف و شیوه اجرای فعالیت‌هاست

مراسم بزرگداشت روز جهانی  ارتباطات و روابط عمومی با حضور وزیر راه و شهرسازی1 رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی اهم فعالیت‌های دولت دوازدهم در روزهای پایانی را تهیه فهرست، مشخص شدن اهداف و شیوه اجرای فعالیت‌ها دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سیدقاسم بی‌نیاز، رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در جلسه‌ای که با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران روابط عمومی این وزارتخانه به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد با اشاره به اهم فعالیت‌های دولت دوازدهم در روزهای پایانی خدمت خود، اظهار کرد: سه محور اصلی فعالیت‌های دولت در ۱۰۰ روز پایانی تهیه فهرست، مشخص شدن اهداف و شیوه اجرای فعالیت‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: ما باید در مقابل شایعات و اتهامات بی‌پایه و اساس رسانه‌های معاند و جریان‌های مخالف با پاسخگویی صریح، هماهنگ و هم‌افزا ابهام زدایی کنیم و دستاوردهای ۸ ساله دولت تدبیر و امید را به درستی به مردم نشان دهیم که در این روزهای پایانی دولت تمرکز ما بیشتر روی این گزینه است.

بی‌نیاز همچنین افزود: بیماری کرونا مشکلات اقتصادی و اجتماعی زیادی را به جامعه ما تحمیل کرد که دولت مصمم است در روزهای باقی‌مانده برنامه‌های خود جهت مقابله با معضلات ناشی از شیوع این ویروس را به نحو احسن اجرا و به پایان برساند.

رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در این مورد اظهار داشت: برای دستیابی به این اهداف تولید محتوای مناسب از دستاوردهای ۸ ساله را در دستور کار خود قرار دادیم و از رسانه ملی برای بیان ظرفیت‌های به وجود آمده استفاده شد. همچنین در این مسیر از ظرفیت‌های فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی خدمات دولت در دوره یازدهم و دوازدهم غافل نشدیم.

بی‌نیاز در پایان به این نکته هم اشاره کرد: در میان بخش‌های روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در مقیاس استانی از لحاظ میزان پاسخگویی به ترتیب ادارات راه و شهرسازی تهران، گلستان، خراسان رضوی، گیلان و خراسان شمالی در رده های اول تا پنجم قرار دارند. از نظر میزان تولید محتوا در مقیاس استانی روابط عمومی ادارات راه و شهرسازی اصفهان، همدان و اردبیل به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

وی ادامه داد: از لحاظ تعداد شاغلین در بین سازمان ها و شرکت های تابعه، شرکت راه‌آهن، سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به ترتیب از اول تا چهارم بیشترین نیروی انسانی را دارند و در بین ادارات کل راه و شهرسازی استان ها به ترتیب روابط عمومی ادارات آذربایجان‌غربی، گیلان و تهران به ترتیب از بیشترین تعداد نیروی انسانی بهره می‌برند.