شناسهٔ خبر: 93426 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل کالای استان در حال انجام است؛

حمل و جابه‌جایی گندم در فارس بر اساس برنامه ریزی های صورت پذیرفته

حمل گندم-فارس معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از جابه‌جایی بیش از ۴۲ هزار تن گندم از مراکز خرید در مناطق جنوبی استان خبر داد و گفت: حمل گندم در شهرستان های لار و لامرد به پایان رسیده و هم اکنون در شهرستان های قیر و کارزین، فراشبند، کازرون و حومه، نورآباد ممسنی در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از جابه‌جایی بیش از ۴۲ هزار تن گندم از مراکز خرید در مناطق جنوبی استان خبر داد و گفت: حمل گندم در شهرستان های لار و لامرد به پایان رسیده و هم اکنون در شهرستان های قیر و کارزین، فراشبند، کازرون و حومه، نورآباد ممسنی در حال انجام است.

علی یزدانی افزود: با توجه به فصل برداشت گندم در استان به عنوان یکی از کالاهای استراتژیک، برنامه ریزی ها و اقدامات مناسبی صورت پذیرفته و تاکنون نیز هماهنگی های خوبی با کانون انجمن های صنفی رانندگان و انجمن های تحت پوشش، اداره غله، انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل و… صورت پذیرفته است.

علی یزدانی خاطر نشان ساخت: بر اساس برنامه ریزی های صورت پذیرفته و با توجه به شرایط برداشت گندم در استان، از ابتدای خرداد تا پایان تیرماه نیز در مابقی شهرستان های استان مثل شیراز ، کوار، جهرم، استهبان، مرودشت، بیضاء، زرقان، ارسنجان، بوانات، خرم بید، آباده، اقلید و بخشی از شهرستان سپیدان حمل و جابه‌جایی گندم انجام خواهد شد.

وی همچنین گفت: در استان فارس با توجه به تعاملی که بین تمام بخش ها وجود دارد از تمامی ظرفیت های ناوگان حمل و نقل ملکی و شرکت های حمل و نقل کالای استان برای حمل گندم استفاده شده و امید داریم مطابق برنامه ریزی ها نیز ادامه کار پیش برود.