شناسهٔ خبر: 93442 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان خبر داد؛

انجام روکش آسفالت محور میناب – بشاگرد در هرمزگان

روکش آسفالت محور میناب -بشاگرد معاون راهداری هرمزگان از پیشرفت ۲۰ درصدی عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت محور میناب – بشاگرد خبر داد و گفت: طول این پروژه ۱۷ کیلومتر است که تا کنون چهار کیلومتر آن مرمت و بهسازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(هرمزگان)، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از پیشرفت ۲۰ درصدی عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت محور میناب – بشاگرد خبر داد و گفت: طول این پروژه ۱۷ کیلومتر است که تا کنون چهار کیلومتر آن مرمت و بهسازی شده است.

میردادی افزود: پروژه مذکور با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد ریال در حال انجام و هدف از اجرای آن ایجاد شرایط مطلوب برای حمل و نقل جاده ای، افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی شرق استان و داشتن رویه آسفالت با کیفیت است.

وی در خصوص پروژه تکمیل بلوار میناب – تیاب – حکمی نیز ابراز داشت: این پروژه نیز ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای تکمیل پروژه ۷۵ میلیارد ریال اعتبار منظور شده است و عملیات اجرایی آن با قوت تداوم خواهد داشت.

میردادی با تاکید بر اینکه اجرای طرح مذکور به سبب ارتقای کیفیت تردد از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خاطر نشان ساخت: برای ارتقای کیفیت و افزایش ایمنی این محور روستایی، دو دستگاه پل با دهانه های دو متری ساخته خواهد شد که در حال حاضر یکی از پل ها ساخته شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان تصریح کرد: عملیات روکش آسفالت محورهای مواصلاتی، راه های بین شهری و روستایی استان هرمزگان به تناسب اعتبارات و با تامین قیر در دستور کار این اداره کل قرار دارد و با برنامه ریزی دقیق و تلاش همکاران خدوم مجموعه راهداری اقدامات لازم به منظور افزایش رفاه کاربران جاده ای انجام خواهد شد.