شناسهٔ خبر: 93443 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل امور قراردادها و بازاریابی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

خدمات، تجهیزات و تخصص شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به کمک ایمیدرو می‌رود/ ۲۰ چاه عمیق توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در معادن کشور حفر می‌شود

مکانیک خاک ۲۰ چاه عمیق در فاز نخست ارائه خدمات فنی و مهندسی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) حفر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مسعود یوسفی مدیرکل امور قراردادها و بازاریابی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در راستای تحقق برنامه‌های سال جدید در خصوص ورود به بازارهای جدید خصوصا بخش معادن، همکاری با شرکت ایمیدرو ( سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) را افزایش داده و وارد فاز جدیدی از همکاری‌ها شده‌ایم.

یوسفی گفت: طی روزهای گذشته گفت‌وگو و بازدید‌های مختلفی از سوی مدیران شرکت ایمیدرو در بخش معدن از آزمایشگاه‌های متنوع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارتباط با افزایش همکاری‌ها صورت گرفت و با توجه به توانمندی‌های متخصصان و کارشناسان فنی شرکت آزمایشگاه با مجری پروژه‎های ایمیدرو، در زمینه حفر ۲۰ چاه عمیق در معادن ایران به توافق رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ادامه برنامه‌های امسال خود درخصوص ورود به بازارهای جدید بالاخص بخش معدن اضافه کرد: امسال شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک همکاری با ایمیدرو را در شرکت آلومینیوم ایران، شرکت ملی فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، و سرب و روی ایران و ۵۵ شرکت علمیاتی ایمیدرو دنبال خواهد کرد.

یوسفی با اشاره به اینکه در فاز نخست بیش از ۲۰ هزار متر چاه برای ایمیدرو در بخش معادن حفر خواهد شد تصریح کرد: امسال فصل جدید و مشترکی میان شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و ایمیدرو رقم خواهد خورد و در بحث حفاری‌ عمیق، آزمایش‎های مصالح، سنگ و شیمی همکاری خواهیم داشت.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مدیرکل امور قراردادها و بازاریابی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اضافه کرد: حفر چاه‌ها به عمق ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ متر است و در صورت نیاز تا یک هزار و ۵۰۰ متر نیز حفر خواهد شد که با توجه به بهره‎گیری از تجهیزات منحصربفرد و بروز ، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای این مهم انتخاب شده است.