شناسهٔ خبر: 93444 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت

بهره‌برداری از پرتال بهره‌وری راه‌آهن

قطار حومه ای سامانه ریل کارت و پرتال بهره‌وری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در نشستی که به مناسبت روز ملی بهره‌وری با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، سامانه ریل کارت و پرتال بهره‌وری این شرکت به بهره‌برداری رسید.

پرتال بهره‌وری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، یک سامانه بر پایه فضای مجازی است که امکان دریافت و پیگیری ایده‌های نوآورانه را فراهم می‌کند. تجمیع شاخص‌های بهره‌وری و دسترسی‌های مدیریتی برای پیگیری میزان پیشرفت بهره‌وری در راه‌آهن از دیگر امکانات این سامانه است.

سامانه ریل‌کارت، یک سامانه بر بستر فضای مجازی است که امکان خرید قسطی، اعتباری و با تخفیف را برای پرسنل و بازنشستگان شرکت راه‌آهن فراهم می‌کند. این سامانه در همکاری شرکت‌های راه‌آهن و ایزایران طراحی شده و قدرت خرید جامعه کارگری و کارمندی راه‌آهن را افزایش خواهد داد.

در این نشست همچنین از برگزیدگان چالش «راینو» که مختص دریافت ایده‌های نوآورانه ریلی از شهروندان بود، تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در این مراسم سعید رسولی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و فاطمه پهلوانی، رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران نیز حضور داشتند.