شناسهٔ خبر: 93485 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی انجام شد

انتصاب داود دانش جعفری به عنوان عضو و رئیس هیئت عامل صندوق توسعه حمل و نقل کشور

اسلامی وزیر راه و شهرسازی طی حکمی داود دانش جعفری را به عنوان عضو و رئیس هیئت عامل صندوق توسعه حمل و نقل کشور منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی داود دانش جعفری را به عنوان عضو و رئیس هیئت عامل صندوق توسعه حمل و نقل کشور منصوب کرد. در این حکم آمده است:

نظز به تعهد، تجارب و سوابق مدیریتی جنابعالی، به استناد مواد ۱۰ و ۱۲ اساسنامه صندوق توسعه حمل و نقل کشور و بنا بر مصوبه مورخه ۱۴۰۰/۲/۱۲ به شماره ۱۲/۲۹۴/ص هیئت امناء محترم، به موجب این حکم شما را به مدت سه سال به عنوان «عضو و رئیس هیئت عامل صندوق» منصوب می‌نمایم.

لازم است با تدوین ساختار تشکیلاتی و آئین‌نامه‌های مالی، استخدامی، اداری و معاملاتی صندوق (موضوع بند ت ماده ۶ اساسنامه) و بستر سازی جهت تجهیز منابع مالی پیش بینی شده در جزء ۴ ماده ۴۸ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور نسبت به راه اندازی صندوق فوق الذکر که از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای توسعه پایدار و بهره‌وری حمل و نقل کشور برخوردار است با اجرای کامل مفاد اساسنامه و قالب برنامه زمان‌بندی مشخص اقدام نمائید.

امید است با استعانت به الطاف الهی، در اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و با تمتع از تجارب خویش و در چهارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و مؤید باشید.