شناسهٔ خبر: 93490 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد:

بررسی طرح تقرب باند جديد فرودگاه شهدای زاهدان

فرودگاه زاهدان تاکيد بر اهميت پروژه باند جديد فرودگاهطرح تقرب باند جديد فرودگاه زاهدان با حضور معاون عمليات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مسعود نیکبخت در سفر به استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر ضرورت بررسی نحوه راه‌اندازی و به کارگیری باند جدید فرودگاه زاهدان گفت: در این سفر ضمن بازدید از محل، موضوع طرح‌های تقرب باند جدید مورد بررسی قرار گرفت و تاکید شد که طرح‌ها برای وارسی پروازی ارسال شود.

معاون عمليات هوانوردي در ادامه بيان كرد: هماهنگي لازم در خصوص وارسي پروازي طرح‌ها و مسيرهاي پروازي فرودگاه زاهدان در حال انجام و وارسي دستگاه كمك ناوبري فرودگاه سراوان نیز به پایان رسیده است.

تاکید بر تسریع در اتمام پروژه باند جدید فرودگاه

همچنین مصطفی صفایی، معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از پروژه‌های فرودگاه زاهدان عنوان کرد: بهره‌برداری باند فرودگاه شهدای زاهدان از اولویت‌های شرکت است.

وی بر تسریع در اتمام پروژه دیوار حفاظتی جدید ضلع شرقی و شمال شرقی فرودگاه نیز که به پیشرفت ۹۰ درصدی تاکید کرد و گفت: پیمانکاران پروژه‌های فرودگاه زاهدان باید تمام تلاش خود را برای اتمام طرح‌ها تا پایان خرداد به کار بگیرند.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، باند فرودگاه زاهدان به طول ۴۲۵۰ و عرض ۶۰ متر حدود پنج  سال پیش افتتاح شده است.