شناسهٔ خبر: 93547 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به استان گیلان در مسیر توسعه کمک کند

مکانیک خاک جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه استان گیلان در مسیر توسعه قدم برمی‌داد علاقمند هستیم برای ارتقا کیفیت پروژه‌های عمرانی، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نقش پر رنگی در پروژه‎های استانی، ملی و بین‌المللی ایفا کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تشریح فعالیت‎های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بهره‌گیری از نیروی متخصص و تجهیزات منحصربفرد و مطابق با استانداردهای روز دنیا توانسته است انجام بیش از ۵۰۰ نوع آزمایش خاص و متنوع را در پروژه‎های عمرانی کشور به ثبت برساند.

کیانپور ادامه داد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیش از ۶۰ سال سابقه در زمینه ارتقاء و کنترل کیفی پروژه‎‌های عمرانی کشور به ارائه خدمات فنی و مهندسی مشغول بوده و امروز در کشور کمتر پروژه‌ای وجود دارد که تاثیرگذاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارتقاء کیفی آن مشهود نباشد.

وی افزود: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک امسال را سال ورود به بازارهای جدید و نیز صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشورها قرار داده و آمادگی دارد در ارتقاء پروژه‎های عمرانی استانی، ملی و بین‌المللی استان گیلان خدمات آزمایشگاهی، فنی و مهندسی مورد نیاز را ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اضافه کرد: نیروی فنی ماهر و تجهیزات استاندارد در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان گیلان مهیاست و این شرکت در راستای مسئولیت خود مطابق با استانداردهای روز دنیا بحث ارتقاء کیفی پروژه‎های عمرانی را دنبال می‌کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه نیز در این دیدار با اشاره به نقش و تاثیر خدمات شرکت آزمایشگاه فنی و مهندسی خاک گفت: استان گیلان در زمینه کیفیت مصالح ساختمانی، بالاخص حوزه آسفالت خواستار حضور پر رنگ شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک می باشد .

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در پایان کوچکی نژاد با بیان اینکه استان گیلان دارای منطقه آزاد اقتصادی است و با همسایگان شمالی کشور در ارتباط است از رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک دعوت کرد به این استان سفر کند و از پتانسیل‎ها و پروژه‎های عمرانی بازدید و زمینه‎های همکاری بیشتر را بررسی کند.