شناسهٔ خبر: 93629 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی

مرکز مانیتورینگ اخذ الکترونیکی عوارض آزادراه‌های کشور در ساختمان دادمان افتتاح شد

مراسم افتتاح مرکز منیتورینگ اخذ عوارض الکترونیکی از آزادراه ها  با حضور وزیر راه و شهرسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی مرکز مانیتورینگ اخذ الکترونیکی عوارض آزادراه‌های کشور در ساختمان دادمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز پنجم خرداد با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، مرکز مانیتورینگ اخذ الکترونیکی عوارض آزادراه‌های کشور افتتاح شد.

بنا بر اعلام امین فرج اللهی مدیرعامل شرکت سپندار، ترددکنندگان از شبکه‌های آزادراهی می‌توانند برای پرداخت عوارض به روش‌های مختلفی که در سایت آنی‌رو متعلق به وزارت راه و شهرسازی است، اقدام کنند. این روش‌ها شامل انواع وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن هاست که در آن اپلیکیشن‌ها امکان شارژ کیف پول و پرداخت به روش پیش‌پرداخت وجود دارد که از این طریق چنانچه افراد، ترددهای دیگری داشته باشند که فراموش کنند هم قابلیت اعمال تخفیف برای کاربران پرتردد وجود دارد و هم با اینکار جریمه نیز اعمال نخواهد شد.

ار سوی دیگر در یک میلیون از پایانه های pos فروشگاهی امکان پرداخت عوارض دیده شده است که در سراسر کشور در انواع سوپرمارکت‌ها نصب است و مردم از آن طریق نیز می‌توانند عوارض خود را پرداخت کنند. با انتقال اطلاعات به hi police و پیامکی که ارسال می‌شود چنانچه ظرف هفت روز از ترددی که در آزادراه انجام می‌شود عوارض پرداخت نشود جریمه صادر خواهد شد.