شناسهٔ خبر: 93684 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

تخصیص ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی راه های روستایی استان اردبیل

معارفه پارس آباد.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از تخصیص ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار از محل جدول ۱ و ۲ برای آسفالت و بهسازی راه های روستایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)،کلیم اله وثوقی که در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره‌ راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد سخن می گفت، اظهار داشت: هر چند به دلایل مشکلات پیمانکاران سال گذشته در حوزه شهرستان و روستایی اقدام چندانی نتوانستیم پیش ببریم اما امسال قرار داد با تمامی پیمانکاران در محور های روستایی برای آسفالت انجام شد عقب ماندگی سالهای گذشته نیز جبران خواهد شد.

عضو شورای اداری استان اردبیل از برنامه ریزی برای آسفالت راه های روستایی با اولویت روستاهای بالای ۵۰ خانوار و ۲۰ خانوار و پروژه های نیمه کاره خبر داد و گفت : پل عنبر لو تازه کند ، محور اجیرلو به تازه کند، محور ایران آباد به گوشلو ، محور عربلو ، و رینگ دریاچه شهرک را از اولویت های دیگر این اداره کل عنوان کرد و افزود در تلاشیم کارنامه ای قابل قبول شایسته مردم تلاشگر منطقه شمال استان را ارایه نماییم.

فرماندار شهرستان پارس آباد نیز شهرستان پارس آباد به دلیل داشتن ظرفیت بالا به سرعت رشد داشته اما زیر ساخت ها به موازات این رشد نتوانسته ارتقا یابد و نیاز به توجه بیشتر و سرعت بخشیدن دارد.

ابراهیم امامی با اشاره به ترافیک بسیار بالایی حمل و نقل جادهای شهرستان در تمام محورهای بین شهرستان و روستایی گفت پویایی فعالیت های کشاورزی و دامداری و باغی و عشایری و روستایی، بار ترافیکی سنگینی را بر محور های مواصلاتی تحمیل نموده و به لحاظ بهره برداری با مشکل مواجه شده و نیاز به توسعه و بهسازی و ارتقا دارد.

فرماندار پارس آباد ضمن قدردانی از تصویب بار انداز ریلی و پایانه لجستیکی با مصوبه هیات دولت افزود با ظرفیت بزرگی بین المللی که این بار انداز برای کشور ایجاد خواهد کرد در آینده نزدیک شاهد تردد های ترافیکی و حمل و نقل های بین المللی خواهیم بود که به سرعت باید شرایط زیر ساخت جاده ای آن فرآهم شود.

وی در ادامه به سرمایه گذاری های عظیم و احداث بزررگترین گلخانه کشور و پایاب سد خدا آفرین نیز اشاره کرد و گفت مغان جدیدی در حال تولد و حجم محصولات افزایش بیش از یک میلیون تنی خواهد داشت و این امر نیاز به ارتقا راه ها را ضروری تر می‌نماید.

فرماندار شهرستان پارس آباد ضمن قدردانی از همراهی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه و شهرسازی در امر توسعه شهرستان به مشکل فعالیت پایانه مسافر بری و ترمینال و میدان تره بار در داخل شهر و مناطق مسکونی اشاره کرد و گفت در تلاشیم با پیگیری و کمک همکاران مدیران کل نسبت به جابجایی و احداث ترمینال و میدان تره باری شایسته شهرستان اقدام شود.

در پایان ضمن قدردانی از زحمات آقای یوسف آذری، آقای آیدین مرادی به عنوان سرپرست جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پارس آباد معرفی شد.

 آیدین مرادی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد راه و ترابری است.
معاون سابق اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد،کارشناس ایمنی و نگهداری راه اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیـل،پایه یک ترافیک نظام مهندسی ساختمان استان اردبیـل و پایه ارشد نظام مهندسی ساختمان پارس آباد از جمله سوابق کاری سرپرست جدید اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد است.