شناسهٔ خبر: 93713 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار فارس و‌تنی چند از مسئولان استانی و‌ محلی صورت پذیرفت؛

بهره برداری از پایانه مسافربری ولایت مرودشت

پایانه مسافربری ولایت مرودشت با حضوراستاندار فارس ، نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل راهداری و‌حمل و نقل جاده ای استان فارس و تنی چند از مسئولان استانی و محلی، از پایانه مسافربری ولایت در شهرستان مرودشت بهره برداری بعمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، با حضور دکتر رحیمی استاندار فارس،  رشیدی نماینده مردم  شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی،  سیاهپور مدیرکل راهداری و‌حمل و نقل جاده ای استان فارس و تنی چند از مسئولان استانی و محلی، از پایانه مسافربری ولایت در شهرستان مرودشت بهره برداری بعمل آمد.

 پایانه مسافربری ولایت مرودشت با هدف رفاه شهروندان و فراهم نمودن امکان سفر به تمام نقاط کشور به عنوان یکی از زیرساخت های مهم حمل و‌نقل عمومی این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت .

بر اساس این گزارش، پایانه مسافربری ولایت در زمینی به مساحت ۲۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع و از پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۷ به استان فارس می باشد که به عنوان اساسی ترین پروژه حوزه حمل و نقل برون شهری این شهرستان محسوب می شود.

گفتنی است این پروژه با هدف تامین زیرساخت انجام سفرهای ایمن برای شهروندان این شهرستان و گردشگران داخلی و‌خارجی احداث‌ و به بهره برداری رسیده است.