شناسهٔ خبر: 93718 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی افزون بر ۶۸۱ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

س و ب- حمل کالا.jpg رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: ۶۸۱ هزار و ۷۰۴ تن کالا به وسیله ۴۰ هزار و ۸۶۶ دستگاه ناوگان باری در ۲ ماهه امسال در شهرستان های تحت پوشش این اداره کل حمل شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: ۶۸۱ هزار و ۷۰۴ تن کالا به وسیله ۴۰ هزار و ۸۶۶ دستگاه ناوگان باری در ۲ ماهه امسال در شهرستان های تحت پوشش این اداره کل حمل شده است.

محمد یاسین احمدیان با بیان اینکه ۵۸  شرکت حمل ‌و نقل داخلی استان در این مدت جابه جایی کالاهای حمل شده را بر عهده داشتند اظهار داشت: وضعیت حمل و نقل کالا در استان با وجود شیوع ویروس کرونا کاملا عادی و روان است.

وی فرآورده های نفتی، سیمان و مصالح ساختمانی را از جمله عمده کالاهای جابه‌جا شده در سیستان و بلوچستان در ۲ ماهه امسال ذکر کرد و گفت: با توجه به اینکه حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم در اولویت همکاران ما در این اداره کل قرار دارد به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم اجرایی و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل فعال در این حوزه ابلاغ شده است.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل خاطر نشان کرد: در حال حاضر  ۹ هزار و ۴۱۳ نفر راننده، ۶ هزار و ۵۵۹ دستگاه ناوگان باری و همچنین ۳ پایانه بار، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالای تحت پوشش این اداره کل فعالیت می کنند.