شناسهٔ خبر: 93719 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به استان فارس

نبیان از بیمارستان جهرم بازدید کرد

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه ساخت بیمارستان جهرم ۲۴۳ تختخوابی جهرم که در مرحله نهایی تحویل به وزارت بهداشت قرار دارد، بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید خود از بیمارستان جهرم با بیان اینکه شرایط کرونایی کشور اهمیت ساخت و تکمیل بناهای درمانی را مضاعف کرده است، گفت: تلاش ما در سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی تحویل سریع‌تر بناهای درمانی است تا اندکی از دغدغه مدافعان سلامت کشور کاسته شود.

نبیان ادامه داد: سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی تحویل ۱۴ پروژه بیمارستانی را در دوره شیوع کرونا هدف‌گذاری کرده بود که بخش عمده آنها تحویل داده شده و اکنون در حال خدمات‌دهی به بیماران هستند.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها‌ و تأسیسات دولتی و عمومی افزود: تحویل پنج پروژه بیمارستانی دیگر را در دستور کار دارد که بیمارستان ۲۴۳ تختخوابی جهرم یکی از آنهاست.

به گزارش سازمان مجری ساختمان‌ها‌ و تأسیسات دولتی و عمومی، معاون وزیر راه و شهرسازی به مشخصات بیمارستان جدید جهرم نیز اشاره کرد و گفت: ساختمان اصلی این بیمارستان ۷ طبقه بیش از ۱۹ هزار مترمربع زیربنا دارد و مساحت ساختمان‌های جنبی آن نیز به دو هزار و ۶۱۷ مترمربع می‌رسد.