شناسهٔ خبر: 93723 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۲ ماه گذشته صورت گرفت؛

جابه جایی بیش از ۶۲۱ هزارتن کالا در استان اردبیل

کالا و کامیون.jpg رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۶۲۱ هزارو ۶۰۴ تن کالا در ۲ ماه گذشته جابه جا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، وحید میرمحمدی در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان پارس آباد با بیان اینکه بیشترین کالای استان از شهرستان های اردبیل ، پارس آباد، نمین و بیله سوارجابه جا شده افزود: در مدت یاد شده ۴۶ هزار برگ بارنامه صادر شده است.
وی محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت را عمده کالاهای جابه جا شده استان در مدت یاد شده دانست و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل است.
رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۲ هزارو ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری در استان خبر داد و تصریح کرد: ۱۱ هزارو ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.
میرمحمدی گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.
رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات لازم و پروتکل های بهداشتی به شرکت های حمل ونقل ابلاغ شده و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می شود.