شناسهٔ خبر: 93725 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه یک کشوری حمل ونقل استان اردبیل در رسیدگی به شکایات

رضا شیرین زاده.JPG معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از کسب رتبه اول کشوری این اداره کل در رسیدگی و پاسخگویی به شکایات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، رضا شیرین زاده که در جلسه کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل ونقل استان سخن می گفت اظهار داشت: طبق ارزیابی های انجام گرفته در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازه زمانی اردیبهشت ۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ معاونت حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل به ۹۷.۸ درصد شکایات رسیدگی کرده و این مهم نشانگرکیفیت سطح ارتقاء خدمات است.
وی گفت: استانهای تهران، لرستان و هرمزگان از نظر وضعیت پاسخگویی و رسیدگی در رتبه های بعدی قرار دارند.
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه عمده شکایات واصله مربوط به نارضایتی مسافران از عملکرد ناوگان های عمومی، رانندگان و شرکت های حمل و نقل مسافری و بیشتر شکایات رانندگان از شرکت های حمل و نقل کالاست تصریح کرد: به تخلفات مطرح شده در کمیسیون های مربوطه با دقت رسیدگی و با متخلفان برخوردهای قانونی لازم انجام می شود.
شیرین زاده جلب رضایت شاکیان را از جمله اهداف مهم برگزاری جلسات کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ عنوان کرد و از مردم ،رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.