شناسهٔ خبر: 93774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین:

پروژه احداث راه اصلی قزوین- الموت- تنکابن در چند جبهه در حال اجراست

index5.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین طی بازدید از پروژه احداث راه اصلی قزوین- الموت- تنکابن گفت: یک پیمانکار در قطعه اول این محور تا کیلومتر ۳۳ و پیمانکار دیگر ‌در قطعه دوم از کیلومتر ۳۳ تا ۶۲ مشغول کار هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(قزوین)، ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین به همراه دائی دائی معاون‌ مهندسی و ساخت این اداره کل و مشاوران طرح از پروژه راهسازی قزوین -الموت -تنکابن بازدید کرد.

 مبارک قدم با اشاره به رانش ایجاد شده در محور عنوان کرد: طی بازدیدی که از محل پروژه به عمل آمد، تاکیدات لازم برای تسریع در انجام عملیات عمرانی انجام شد.
وی افزود: از قطعه ۳۳ به بعد تا کیلومتر ۶۲ عمده ابنیه ای که باقی مانده یک پل است که خوشبختانه تجهیز کارگاه آن انجام شده و ماشین آلات در محل مستقر هستند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین درباره میزان پیشرفت پروژه گفت: تاکنون کارهای عملیات خاکی اعم از خاکبرداری، خاکریزی، عملیات روسازی در این محور به خوبی انجام شده و سنگکوبی پل نیز در دست اقدام است.

مبارک قدم افزود: افزون بر دو گالری که ابنیه اش رو‌ به اتمام است و نیاز به تکمیل عملیات دارد، سایر بخش ها در هر دو قطعه نیز فعال هستند.