شناسهٔ خبر: 93795 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و‌ شهرسازی استان خبر داد؛

جذب اعتبارات تخصیص داده شده سال ٩٩ به حوزه راهسازی استان قزوین

image_2021_5_31-10_5_29_81_XCA.jpg مدیرکل راه و‌ شهرسازی قزوین با اعلام جذب اعتبارات تخصیص داده شده سال ٩٩ به حوزه راهسازی استان گفت: در قطعه در حال اجرای محور آوج رزن ٢ میلیارد و ٨٠٠ میلیون کسری داریم که امیدواریم هر چه زودتر تخصیص شود تا بتوانیم آن را به سرانجام برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(قزوین)، جلسه جذب اعتبارات حوزه راهسازی با حضور خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، مدیرکل راه و شهرسازی، معاون مهندسی و ساخت، رئیس اداره برنامه و بودجه و  ذیحساب اداره کل به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و‌ شهرسازی با ارائه گزارشی از وضعیت جذب اعتبارت استان عنوان کرد: در محور رحیم آباد کلاچای از لحاظ کارکرد و رسیدگی به صورت وضعیت های امور مالی، اعتبارات و جذب شده است.

وی در خصوص اعتبارات مورد نیاز برای پیشرفت پروژه محور آوج رزن، گفت: سه میلیارد و‌ سیصد میلیون تومان‌ صورت حساب های ثبت شده پیمانکاران است.

مبارک قدم اضافه کرد: با توجه به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین و بازدیدی که از این محور داشت و قول مساعدت داد که ادامه مسیر به زودی آغاز خواهد شد، نقشه ها و مطالعات کار انجام شد و‌ طی برآوردهای انجام شده برای آغاز مرحله انتهایی این گردنه ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز هست.

وی بیان داشت: از محل اعتبارات سال گذشته ۲ میلیارد و هشتصد میلیون تومان کسری تخصیص داریم که امیدواریم این مبلغ هرچه سریعتر به پروژه تخصیص داده شده تا مناقصه آن برگزار شود.