شناسهٔ خبر: 93845 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری:

انجام وظایف، رضایت مندی مردم را در پی خواهد داشت

یاری مدیرکل دفتر حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به سوء نظر دشمنان برای ایجاد اختلال در انتخابات، تاکید کرد: رضایت مندی مردم در پی انجام وظایف از سوی سازمان ها و ارگان ها شکل می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)،  محمد حسین یاری در جلسه شورای معاونین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان مجموعه ای امدادرسان، پشتیبان و جهادی، جایگاه ویژه ای را در کشور به خود اختصاص داده است .

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: این سازمان در تمامی شرایط از جمله سیل، زلزله، تعطیلات نوروز، زمستان و... نقش بسزایی ایفا کرده است.          
یاری تاکید کرد : انجام وظیفه صحیح به عنوان متولی امر در راهداری، حمل و نقل و جابه جایی کالای اساسی، رضایت مندی عمومی را در پی خواهد داشت.    
وی همچنین با اشاره به تاثیرپذیری مردم از فضای مجازی، گفت: با انتشار هر گونه کم کاری و خطا ،تمام زحمات یک مجموعه ، در فضای مجازی مورد سوال قرار خواهد گرفت.
مدیرکل دفتر حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار کرد: امروزه تمام عملکرد مسئولان زیر ذره‌بین است از این رو مشکلات صنف و رانندگان همواره باید مورد توجه قرار گرفته و نسبت به رفع آن ها اقدام کرد.
یاری ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا هر روز به سمت پشرفت و آبادانی در حال حرکت است و به همین میزان دشمنان به دنبال ایجاد جنگ روانی، تخریب و تضعیف انتخابات هستند.
وی با اشاره به چهار رکن مهم سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت تصریح کرد: دشمنان این چهار رکن مهم انتخابات را نشانه گرفته اند که ان شاء الله با مشارکت مردم، انتخابات سالم در خردادماه برگزار خواهد شد و پس از انتخاب رئیس جمهور و دولت جدید، همچنان اجرای پروژه ها و انجام کارها بدون وقفه ادامه خواهد یافت .

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: همه باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم تا توطئه‌ دشمن علیه کشور برای زیر سوال بردن مشروعیت نظام و سلامت و امنیت انتخابات مثل همیشه خنثی شود.