شناسهٔ خبر: 93854 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون عمليات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران تاکید کرد

لزوم تسريع در اجرای طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد

مصطفی صفایی معاون عمليات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران در جلسه بررسی طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد بر تسريع در روند اجرايی طرح توسعه فرودگاه در جبهه‌های مختلف کاری تاکيد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مصطفی صفایی در این جلسه گفت: با توجه به اینکه روند اجرای پروژه بر اساس برنامه ارائه شده توسط پیمانکار و مشاور پروژه عقب است بر تسریع در اجرای عملیات پروژه و بهره‌برداری از آن در موعد مقرر تاکید کرد.

معاون عمليات فرودگاهی ضمن تشکر از پیگیری‌های انجام شده  در اجرای طرح توسعه افزود: مهم‌ترین مانع ادامه پروژه، پرداخت مطالبات پیمانکار از طریق تهاتر توسط مدیر فرودگاه انجام شده و پیمانکار باید  بر‌اساس برنامه زمان‌بندی ارایه شده توسط مشاور طرح، در اسرع وقت نسبت به اتمام عملیات خاکی و آسفالت برای بهره‌برداری سریع‌تر از این پروژه اقدام کند.

در ادامه پیمانکار و مشاور  طرح، با ارایه گزارشی از روند اجرایی پروژه، از اضافه کردن تجهیزات و ماشین آلات در جبهه‌های مختلف کاری جهت اتمام طرح خبر داد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، توسعه فرودگاه خرم‌آباد که در سال ۹۲ شروع شده، پس از یک توقف دو ساله با پیگیری انجام شده و تهاتر مطالبات پیمانکار با تغییر کارفرما و انتقال آن از اداره کل راه و شهرسازی به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از بهمن ۹۹ از سر گرفته شد و مقرر است طی یک برنامه زمان‌بندی تا پایان خرداد سال جاری به بهره‌برداری برسد.