شناسهٔ خبر: 93897 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران اعلام کرد:‌

زیر پوشش قرار گرفتن ۸۰۰ کیلومتر از راه های استان مازندران در طرح راهداری محوری / برنامه ریزی برای اتمام طرح تا پایان تیرماه

عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران گفت: محورهای اصلی سوادکوه-هراز، کندوان، کیاسر و کناره در اولویت استان برای اجرای طرح راهداری محوری قرار دارند.

عباسعلی نجفی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در مورد طرح راهداری محوری در این استان گفت: چهار محور اصلی سوادکوه-هراز، کندوان، کیاسر و کناره در اجرای این طرح در اولویت استان قرار دارند.

وی ادامه داد: برنامه زمان بندی و ممیزی محورها تعیین شده و اقدامات اولیه برای اجرای این طرح به پایان رسیده است. عملیات راهداری در محور سوادکوه را از ۸ خرداد شروع کردیم و تا ۲۰ خرداد ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری استان مازندران اضافه کرد: اجرای طرح راهداری محوری در محورهای هراز، کندوان و کناره به شکل اولیه آغاز شده و در حال انجام مقدمات کار هستیم. بعد از اتمام طرح در این محورها و اجرای فاز اول در فاز دوم به ترتیب اولویت بندی نوبت به دیگر محورهای استانی می رسد.

نجفی توضیح داد: اقدامات انجام شده در این طرح تا این لحظه شامل لکه گیری، شستشوی تابلوها، منظرآرایی و زیباسازی حاشیه جاده ها، خط کشی و رنگ آمیزی پایه تابلوها بوده است. طول محورهای اجرایی در طرح راهداری محوری در مجموع ۸۰۰ کیلومتر است.

وی بیان کرد: در حال حاضر با امکانات و ماشین آلات موجود طرح را آغاز کرده ایم و هیچ تجهیزات و نیروی انسانی برای این طرح به راهداری استان اختصاص پیدا نکرده است.

نجفی در پایان ابراز کرد: با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم تا پایان تیرماه این طرح را به اتمام برسانیم.