شناسهٔ خبر: 93941 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

نقش آفرینی ۳ ماشین آتش‌نشانی و ۲۰ آتش‌نشان فرودگاه‌های تهران در آتش سوزی پالایشگاه

وزیر راه و شهرسازی از نقش آفرینی آتش‌نشانان فرودگاه‌‌های مهرآباد و امام خمینی (ره) در مهار آتش تهران تقدیر کرد

عملیات وزیر راه و شهرسازی از آتش‌نشانان دو فرودگاه تهران به دلیل نقش آفرینی در عملیات اطفای حریق پالایشگاه شهر تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با انتشار تصاویر حضور خودروهای آتش‌نشانی دو فرودگاه مهرآباد و امام خمینی (ره) در مهار آتش‌سوزی پالایشگاه تهران در صفحه رسمی خود، از آتش‌نشانان این دو فرودگاه به دلیل نقش‌آفرینی و جانفشانی در کنترل این بحران تشکر و قدردانی کرد.

در این حادثه در مجموع ۲۰ آتش‌نشان و ۳ خودروی آتش‌نشانی از فرودگاه‌های تهران در عملیات مهار آتش پالایشگاه نهران که از شب گذشته شروع شده و تا امروز صبح به طول انجامید، شرکت داشتند. فرودگاه مهرآباد با اعزام ۲ ماشین آتش‌نشانی و ۱۵ آتش‌نشان در این عملیات نقش‌آفرینی کرد و خودروی شماره ۱۴ آتش‌نشانی شهری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) نیز که یک خودروی کف پاش است، همراه با ۵ آتش‌نشان در این عملیات حضور داشت. 

طبق گزارش‌ها، کیفیت بالای این خودروهای آتش‌نشانی و مهارت آتش‌نشانان اعزامی از دو فرودگاه باعث شد که این واحدها از جمله واحدهای پیشرو در مهار آتش بوده و نقش مهمی را در این عملیات ایفا کنند.


ظ