شناسهٔ خبر: 94008 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

برگزاری نشست‌ هم‌اندیشی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی

جلسه فرماندهان بسیج وزارت راه و شهرسازی و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه در محل این وزارتخانه نشست هم‌انديشی فرماندهان پايگاه‌های مقاومت بسيج سازمان‌ها و شركت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی با حضور فرمانده بسيج ادارات و كارمندان تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست هم انديشی فرماندهان پايگاه‌های مقاومت بسيج سازمان‌ها و شركت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی با حضور فرمانده بسيج ادارات و كارمندان تهران بزرگ برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ تيموری فرمانده بسيج ادارات و كارمندان تهران با اشاره به ايام ارتحال ملكوتی حضرت امام خمينی (ره)گفت:نيروی بسيج با فرمان بنيانگذار كبير انقلاب اسلامی تشكيل شد و خدا را شکر تاكنون در همه ماموريت‌ها نمره قابل قبولی كسب کرده است.

وي افزود: امروز ضرورت ايجاب می‌كند، اين تفكر بسيجی و فلسفه بسيج برای نسل جديد و جامعه امروز كه وارد دهه پنجم انقلاب شده است شايسته‌تر تببين شود.

تيموری در ادامه گفت: جمهوری اسلامی ايران در بسياری از عرصه‌ها از جمله عرصه‌های علمی و نظامی در لبه تكنولوژی قراردارد كه ان‌شاء‌ا... با حضور حداكثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد شايسته اين روند پيشرفت در ساير عرصه‌ها نيز گسترش پیدا کند.

فرمانده بسيج ادارات و كارمندان تهران ادامه داد: امروز همه ما برای ايجاد زمينه حضور حداكثری در انتخابات تكليف داريم و بايد در اين زمينه تلاش كنيم.

در ادامه این جلسه سرهنگ افشاری فرمانده مركز مقاومت بسيج وزارت راه و شهرسازي گفت: اميدآفرينی و ايجاد شور و انگيزه بايد هدف اصلی ما در آستانه انتخابات اخير باشد.

ببینید|جلسه فرماندهان بسیج وزارت راه و شهرسازی و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه در محل این وزارتخانه

وی ادامه داد: امروز دشمن با ايجاد ياس و نا اميدی تلاش دارد مشاركت مردم در انتخابات كاهش يابد كه با تشريح دستاوردهای انقلاب اسلامی و ايجاد اميد و انگيزه بايد با اين نقشه دشمن مقابله كرد.

افشاری در پایان گفت:بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شاخص‌های رييس جمهور مطلوب مسير را برای انتخاب درست و شايسته هموار کرده و اميدواريم با حضور حداكثری مردم، ايران قوی همچنان در همه عرصه‌ها سربلند  و مقتدر در قله افتخارات بدرخشد.