شناسهٔ خبر: 9411 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گشت زني چهار اكيپ راهداري به طور شبانه روزي در جاده كرج -چالوس

جاده چالوس سرپرست اداره راه و شهر سازی گچسر اعلام کرد:همزمان با شروع تعطيلات عيد سعيد فطر چهار اكيپ راهداري به طور شبانه روزي در جاده كرج -چالوس گشت زني خواهند كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازي استان البرز ،آرمان خاقانی ضمن اعلام این خبر گفت: عملیات لق گیری سنگ های معلق در محور کرج کندوان برای ایمنی بیشتر مسافران همچنان ادامه دارد.

وی در این باره تأکید کرد: با توجه به کوهستانی بودن این محور و ایمن سازی تمام طول این مسیر هزینه های زیادی را طلب می کند که با توجه شرایط خاص اقتصادی کشور اداره كل راه وشهرسازي استان البرز در تلاش است با کمترین هزینه، ایمنی بیشتری را برای استفاده کنندگان از این مسیر فراهم کند.

خاقانی در ادامه افزود: با توجه به اجرای عملیات روکش آسفالت در محور کرج کندوان این اداره با توجه به حفاظت از بیت المال، لق گیری سنگ ها را قبل از رسیدن روکش آسفالت به این نقاط در دستور كار قرارداد.

وي همچنین بیان کرد: هدف ما برای ارتقای هرچه بیشتر ایمنی مسیر به خصوص در پیش رو بودن تعطیلات عید سعید فطر است  كه مسافرين با امنيت هرچه بيشتر از اين جاده زيبا عبور كنند.

نظر شما