شناسهٔ خبر: 94110 - سرویس دانشنامه
نسخه قابل چاپ

روز ۲۵ خرداد برگزار می‌شود

چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی با رویکرد رضایتمندی مشتری

مرکز همایش چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با رویکرد رضایتمندی مشتری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با رویکرد رضایتمندی مشتری روز ۲۵ خرداد در مرکز همایش‌های بین المللی رایزن برگزار می‌شود.

تحقق سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و رسیدن به رشد اقتصادی مورد نظر در برنامه ششم توسعه نیازمند الزاماتی هست که عمده‌ترین آن‌ها اشاعه فرهنگ اجرای کامل سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی، تبیین توسعه ارتباطات بین‌المللی و جذب سرمایه‌های خارجی، بررسی موانع تولید و صادرات به جهت رفع موانع دست و پاگیر تولید و اشتغال، ارتقای جایگاه کیفیت و بهره‌وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف‌کننده دربین آحاد مردم، ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، بررسی رفع خلع‌های قانونی اشتقال و در صورت لزوم تصویب قوانین تسهیل‌کننده اشتغال و ترویج هماهنگ‌سازی رشته‌های دانشگاهی با صنعت و اقتصاد کشور است.

از آنجا که یکی از ارکان مهم جهت نیل به این الزامات، مدیران، رؤسا و مشاوران صنعت و اقتصاد کشور است، پس از برگزاری با شکوه سه دوره از همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با مشارکت و حمایت دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی کشور در نظر است چهارمین دوره این همایش ملی با رویکرد رضایتمندی مشتری برگزار شود.

شایان ذکر است تقدیر از مدیران برگزیده این همایش پس از احراز صلاحیت لازم در کارگروه‌های تشکیل شده توسط کمیته علمی مراسم با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و لشکری، چهره‌های سرشناس علمی و دانشگاهی، کارآفرینان و نخبگان صنعت و اقتصاد کشور و در جمع اصحاب رسانه طی تشریفاتی رسمی به‌عمل خواهد آمد. متقاضیان جهت حضور در فرآیندهای ارزیابی و استفاده از امکانات اجلاس باید با دبیرخانه دائمی و شورای سیاست گذاری این مراسم با شماره ۸۸۷۷۰۷۱۹-۰۲۱ تماس حاصل کنند.