شناسهٔ خبر: 94120 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در تعطیلات نیمه خرداد صورت گرفت؛

ثبت بیش از ۱۶۳ هزار تردد در جاده های خراسان شمالی

تردد خراسان شمالی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در تعطیلات اخیر(۱۳ تا ۱۷ خردادماه امسال) تردد ۱۶۳ هزار و ۴۸۷ دستگاه وسیله نقلیه در جاده های استان ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، علی ربانی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در تعطیلات اخیر و در بازه زمانی ۱۳ تا ۱۷ خردادماه امسال تردد ۱۶۳ هزار و ۴۸۷ دستگاه وسیله نقلیه در جاده های استان ثبت شده است. 

ربانی افزود: در این مدت شمار تردد ورودی و خروجی در استان نسبت به مدت مشابه دو سال قبل ۵۰ درصد کاهش داشته و همچنین در زمان مذکور میزان تردد ورودی و خروجی در محورهای استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد کاهش دارد. 

وی تصریح کرد: دربازه زمانی ۱۳تا۱۷خردادماه امسال ورود ۸۱ هزار و ۶۷۷ دستگاه خودرو به استان ثبت شده است و ۸۱ هزار و ۸۱۰  دستگاه خودرو نیز از استان خارج شده است.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به منظور هوشمندسازی کنترل ترددهای جاده ای در استان گفت: اکنون ۲۳ دستگاه دوربین نظارت تصویری و ۲۲ دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت فعال در سطح جاده های استان نصب شده است که تردد در جاده ها به وسیله این تجهیزات رصد و کنترل می شود.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تردد وسایل نقلیه عبوری از استان به وسیله ۵۱ دستگاه ترددشمار نصب شده در سطح جاده های استان مخابره می شود.