شناسهٔ خبر: 94125 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری:

تکریم و ساماندهی نیروی انسانی از برنامه های جدی و اولویت دار سازمان راهداری است

دست نشان1.jpg تکریم و حفظ جایگاه اجتماعی، ساماندهی و پیگیری مطالبات نیروی انسانی شاغل در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از برنامه های جدی و اولویت‌دار این سازمان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، ایرج دست نشان مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان در جلسه بررسی عملکرد و وضعیت زیرساخت های فیزیکی و ساماندهی منابع انسانی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: تکریم و حفظ جایگاه اجتماعی، ساماندهی، پیگیری مطالبات نیروی انسانی شاغل در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان سرمایه اصلی سازمان، از برنامه‌های جدی و اولویت‌دار است.

وی افزود: برهمین اساس، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان یکی از اولین دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۰ نسبت به صدور احکام پرسنلی همکاران اقدام نمود که جا دارد از دست اندرکاران ستادی و استانی آن قدردانی کنیم.

دست‌نشان با بیان اینکه تبدیل وضعیت استخدامی ۳۲ نفر از همکاران جانباز انجام شده است، گفت: تکریم بازنشستگان به بهترین نحو و مستندسازی آن از دیگر اولویت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای دستورالعمل های پیشگیری از ویروس کرونا قدردانی کرد و خواستار اهتمام جدی نسبت به مدیریت مصرف انرژی، رفع موانع و مشکلات بیمه تکمیلی و دیگر نیازمندی های کارکنان گردید.

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان هم در این جلسه با اشاره به شرایط خاص کارکنان در لرستان به دلیل وقوع سیل های سال ۹۸ گفت: در حال حاضر ۲۴۱ نفر نیروی رسمی، پیمانی، قراردادی و کارگری در این اداره کل مشغول خدمت هستند که ساماندهی و پیگیری مطالبات آنها به طور مرتب انجام می شود.

وی، سازماندهی انبارهای استان، ارتقای کیفیت خدمات، تجهیز و ساماندهی فضای اداری اداره کل و شهرستان ها و سایر مراکز تابعه، پیگیری تبدیل وضعیت کارکنان و ... را از دیگر اقدامات عنوان کرد.

این گزارش می‌افزاید، دست نشان که همراه با رضایی معاون اداره منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به استان لرستان سفر کرده بود، با حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان و اداره شهرستان دلفان، وضعیت منابع انسانی و فضای فیزیکی این ادارات را مورد بازدید و بررسی قرار داد.