شناسهٔ خبر: 94152 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدير دفتر نظارت بر کيفيت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران خبر داد

رضايت سنجی از رعايت پروتکل‌های بهداشتی فرودگاه‌ها در بدو سوار شدن به هواپيما

فرودگاه مهرآباد- سوار شدن به هواپیما مدير دفتر نظارت بر کيفيت خدمات فرودگاهی از پايش رضايت مندی مسافران در خصوص رعايت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از ارديبهشت ماه امسال هنگام سوار شدن به هواپيما (اتوبوس‌های حمل مسافر) در فرودگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجتبی رنجبر گفت: در این راستا برای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کووید19، در هر اتوبوس، چندین اعلان کنسول دیجیتال مبتنی بر QR-code نصب شده و مسافران می‌توانند با استفاده از تلفن همراه خود و اسکن QR-code  موجود در تابلوها، میزان رضایتمندی خود را از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اعلام کنند.

مدیر دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی افزود: در این پایش، مسافران علاوه بر اعلام سطح رضایت خود از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هنگام سوار شدن به هواپیما و همچنین ثبت مبدا و مقصد و شماره پرواز، می‌توانند نظرهای پیشنهادی خود را نیز برای بهبود شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی مطرح کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، وی گفت: داده ها و نتایج حاصل  به صورت آنی و در لحظه از طریق دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی پایش می‌شود.