شناسهٔ خبر: 94157 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان صورت گرفت؛

برگزاری ۱۱ ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با شهروندان

ملاقات مردمی راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 1 در هفته گذشته ملاقات مردمی و چهره به چهره مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با شهروندان به منظور رسیدگی به مشکلات و مسائل مدنظر آنها با حفظ پروتکل های بهداشتی با ۱۱ نفر از شهروندان در اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، در هفته گذشته ملاقات مردمی و چهره به چهره مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با شهروندان به منظور رسیدگی به مشکلات و مسائل مدنظر آنها با حفظ پروتکل های بهداشتی با ۱۱ نفر از شهروندان در اداره کل برگزار شد.

بنابر این گزارش؛ در برنامه ملاقات مردمی در هفته گذشته، تعداد ۱۱ نفر از شهروندان، مسائل، مشکلات و درخواست های خود در حوزه های املاک و حقوقی، شهرسازی و معماری در حضور مدیر کل مطرح کردند و با توجه به موضوعات و درخواست های مردم، دستورات لازم برای پیگیری و رسیدگی به مسئولان مربوطه صادر کرد.

لازم به ذکر است ملاقات مردمی مدیرکل به صورت هفتگی و مستمر در روزهای پنجشنبه برگزار می شود و شهروندان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی و یا با شماره های ۰۵۸۳۲۲۹۷۴۷۶ و ۰۵۸۳۲۲۹۷۴۴۶ درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را ثبت کنند.