شناسهٔ خبر: 94211 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در بازدید از راه‌های استان‌های آذربایجان شرقی و غربی تاکید شد:‌

لزوم تسریع در آسفالت ورودی شهر بناب تا پایان امسال

راهداری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای بازدید از راه‌های استان‌های آذربایجان شرقی و غربی به این استان‌ها سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بازدید از وضعیت راه‌های این استان‌ها دردیدار از کارخانه قیر آذربام عایق کار اظهار کرد: این سازمان در همه دولت‌ها بابدنه تخصصی و کارشناسی خود همواره درخدمت شبانه روزی بهره‌برداران جاده‌ها بوده و ارتقای ایمنی حمل و نقل همواره دغدغه اصلی سازمان بوده است.

اکبری در بازدید از بخش‌های مختلف این کارخانه خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت‌های این واحد تولیدی درتامین قیر مورد نیاز ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های شمال‌غرب کشور شد.

معاون سازمان راهداری همچنین در بازدید از محورهای اصلی شهرستان بناب بر تسریع آسفالت ورودی شهر بناب ازطرف مراغه و عجب‌شیر،تکمیل روشنایی محوربناب-عجب‌شیر تا پایان سال جاری و تسریع دراجرای روشنایی محوربناب-ملکان تاکید کرد.

اکبری در بخش دیگری ازسفر خود از جاده در دست احداث ۹کیلومتری ملکان-لیلان وپل دو دهنه ۸ متری این جاده بازدید و بر تکمیل سریع این پل و آسفالت جاده برای بهره‌برداری درشش ماهه اول سال جاری تاکید نمود.

بازدید از محورمیاندوآب -شاهیندژ و تونل شماره ۲محورشاهیندژ-تکاب ازدیگر برنامه‌های این سفر بود که مقرر شد ایمن‌سازی محدوده این تونل و اجرای طرح‌های آرام‌سازی ترافیک برای ارتقای ایمنی تردد در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گفتنی است در این بازدیدها مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های آذربایجان شرقی و غربی معاون راهداری سازمان را همراهی می‌کردند.