شناسهٔ خبر: 94228 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی استان خبر داد؛

بهسازی۱۲۰۰ متر راه‌ روستایی در شهرستان بابل

روکش مازندران رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی مازندران از آغاز اجرای عملیات بهسازی و آسفالت راه‌های روستای شریعت کلا به طول ۱۲۰۰ متر با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد ریال در قالب طرح ملی ابرار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی(راهداری مازندران)، سعید نصر رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی مازندران از آغاز اجرای عملیات بهسازی و آسفالت راه‌های روستای شریعت کلا به طول ۱۲۰۰ متر با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد ریال در قالب طرح ملی ابرار خبر داد و گفت: راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستاها، یکی از فعالیت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و ... است.

نصر افزود: براین اساس این اداره اقدامات گسترده‌ای را در زمینه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در دست اجرا داشته که از جمله می توان به عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی "درویش خاک به شیرسوار " به طول ۱ کیلومتر و راه روستایی "امیر کلا به کاردرکلا" به طول ۱ کیلومتر در قالب طرح ملی ابرار اشاره کرد.

گفتنی است: از ۷۸۹۸ کیلومتر راه‌های روستایی موجود در مازندران، مقدار  ۱۰۲۴ کیلومتر آن در شهرستان بابل واقع شده است.