شناسهٔ خبر: 94278 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط مدیرکل راه وشهرسازی استان انجام شد؛

تشریح فعالیت های اداره کل راه و شهرسازی کردستان در دیدار با نماینده ولی فقیه استان

دیدار مدیرکل راه کردستان با نماینده رهبری مدیرکل راه وشهرسازی کردستان امروز دوشنبه ۲۴خرداد ضمن دیدار با حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی نماینده مقام معظم رهبری در استان به تشریح فعالیت های این اداره کل پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(کردستان)، عرفان مرادی مدیرکل راه وشهرسازی کردستان در جریان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به تشریح اهم فعالیت های اداره تحت مدیریت خود در حوزه های مختلف ؛ نیروی انسانی، راهسازی، مسکن، املاک و حقوقی و بازآفرینی شهری پرداخت.

مرادی گفت: راه وشهرسازی از جمله دستگاه‌های اجرایی استان است که حوزه کاری گسترده ای دارد و خدمات ارائه شده توسط این اداره کل قسمت عمده اش در ارتباط مستقیم با مردم می باشد که این خود اهمیت و نحوه تعامل با مراجعین را دوچندان کرده است.

وی با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در حوزه راهسازی استان اظهار کرد: به امید خداوند متعال در تیرماه امسال شاهد بهره برداری از تعدادی از پروژه های مهم راهسازی استان از جمله پروژه احداث جاده جدید سنندج – مریوان خواهیم بود.

مرادی در خصوص مسکن مهر نیز گفت: با اتمام تعداد ۱۳۰۹ واحد باقیمانده مسکن مهر ان انشاالله تا پایان تیرماه امسال پرونده مسکن مهر استان بسته خواهد شد.

در جریان بازدید امروز مدیرکل با نماینده مقام رهبری در استان کردستان روسای اداره های حراست و ارتباطات وی را همراهی می کردند.