شناسهٔ خبر: 94351 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دفتر فرمانده نیروی انتظامی استان صورت گرفت،

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با فرمانده نیروی انتظامی استان

دیدار با فرمانده نیروی انتظامی راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با فرمانده نیروی انتظامی استان در خصوص مباحث کاری بین دو دستگاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی ضمن حضور در دفتر فرمانده نیروی انتظامی استان به منظور تبریک انتصاب سردار سعید مطهری زاده به عنوان فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: اداره کل راه و شهرسازی یکی از وسیع ترین دستگاه های استان است و براساس وظایفی که به این اداره کل محول شده است می تواند خدمات ارزنده ای به مردم شریف استان انجام دهد.

 قاسمی از تعامل سازنده نیروی انتظامی استان با اداره کل راه و شهرسازی در زمینه حراست و نگهبانی از اراضی ملی تشکر کرد و اظهار داشت: از زمان تشکیل یگان حفاظت از اراضی اداره کل در سایه همکاری گسترده نیروی انتظامی خدمات در خور توجهی در این زمینه ارائه و این استان در زمینه حفاظت از اراضی ملی جز ادارات کل موفق بوده است.

مطهری زاده نیز در این دیدار تصریح کرد: خدماتی که اداره کل راه و شهرسازی استان ارائه می دهد خیلی تاثیرگذار است و می تواند در رونق استان نقش بسزایی را ایفا کند.

از جمله مهمترین موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد شامل؛ کاهش تصادفات جاده ای، پیگیری محور بجنورد به جنگل گلستان، یگان حفاظت از اراضی در استان، زمین برای احداث کلانتری و راهور در شهرهای استان و همچنین بحث مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بود.