شناسهٔ خبر: 94409 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان:

شرکت در انتخابات زمینه ساز پیشرفت همه جانبه کشور است

عطاء اله اکبری.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در پیامی بر حضور پر شور و مشارکت حداکثری آحاد جامعه در انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، اکبری، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در پیامی با تاکید بر حضور فعالانه و مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ خردادماه در کشور، گفت: امروز می‌رود تا برگی زرین و ماندگار در تاریخ سرزمین اسلامی با حضور تک‌تک شما در اتفاق مهم و سرنوشت‌سازی به نام انتخابات رقم بخورد که به فرموده‌ امام عزیز و رهبر فرزانه‌مان هر رأی شما به هر کدام از نامزدهای ریاست جمهوری، رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ را می توان یکی از مهمترین روزهای تاریخ کشور دانست، چرا که همه دشمنان نظام چشم های خود را به صندوق های رای دوخته اند و امیدوارند با مشارکت پایین، خیال خام آنها تعبیر شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اکنون زمانی است که مانند چهار دهه گذشته مردم همیشه در صحنه می توانند با انداختن رای خود به صندوق، نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کرده و با مشارکت حداکثری، ایران اسلامی را بار دیگر در عرصه های بین المللی سربلند کنند.

اکبری ادامه داد: بدیهی است که هر برگه رای می تواند در تعیین سرنوشت کشور موثر باشد و آینده ایران عزیز را تعیین کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همکاران ما در اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ضمن اعلام مشارکت فعال در عرصه‌ی انتخابات، از آحاد ملت شریف و مسلمان ایران به ویژه مردم شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان دعوت می‌ کنند تا با حضور دشمن‌شکن خود، حماسه‌ سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را رقم زده و دشمنان دین و ملت خود را مأیوس و ناامید کنند.