شناسهٔ خبر: 94418 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان تاکید کرد؛

انتخابات نشانه جمهوریت نظام درکنار اسلامیت آن است

IMG-20201119-WA0130.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: صنعت حمل و نقل کشور می تواند در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را تبیین نماید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اظهار کرد: بیست و هشتم خرداد ماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

مهدی خضری افزود: دو انتخابات مهم در ایران، بیست و هشتم خردادماه سال جاری امسال تلاقی یافته اند تا صحنه ای دیگر از عزم راسخ مردم این سرزمین مقدس و پایگاه شهیدان و ایثارگران و دوستداران اهل بیت علیهم السلام، برای مشارکت در سرنوشت خود، به نمایش گذاشته شود.

وی ادامه داد: بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر حضور حداکتری در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، صنعت حمل و نقل کشور می تواند در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را تبیین نماید.

این مقام مسئول تصریح کرد: ملت مفهیم ایران، روز جمعه گرد هم می آیند تا ایرانی آباد را رقم بزنند تا ، بتوانیم بیش از پیش به آرمان های انقلاب بزرگ اسلامی دست یابیم. اینجانب به نوبه خود، از عموم شاغلین و فعالان صنعت حمل و نقل استان اصفهان ، همچنین مردم بزرگوار استان دعوت می کنم تا بار دیگر، در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام درکنار اسلامیت آن است، حضوری پر شور داشته و شخص اصلح خود را انتخاب نمایند.