شناسهٔ خبر: 94422 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی:

در تحقق مردم سالاری، انتخابات دستاوردی ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی و یک موهبت به شمار می آید/ انتخابات زمینه ساز تجلی مردم و پیشرفت کشور است

امیرمحمود غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: انتخابات زمینه ساز تجلی اراده مردم است و پیشرفت کشور و حل مشکلاتی که بر ما تحمیل شده تا حد بسیار زیادی منوط به حضور انقلابی مردم در صحنه های حساس و سرنوشت ساز است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیرمحمود غفاری، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم عزیز کشورمان در انتخابات روز ۲۸ خرداد اظهار کرد: انتخابات زمینه ساز تجلی اراده مردم است و پیشرفت کشور و حل مشکلاتی  که بر ما تحمیل شده تا حد بسیار زیادی منوط به حضور انقلابی مردم در صحنه های حساس و سرنوشت ساز است. در همین زمینه ۲۸ خرداد دوباره یک آزمون بزرگ برای ملت ایران است تا با عمل به وظیفه انقلابی خود و حضور پرشور در پای صندوق های رای باردیگر حماسه ای عظیم خلق کرده و جهانیان را متحیر عزت و همدلی خود کنند.

وی ادامه داد: در تحقق مردم سالاری، انتخابات دستاوردی ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و یک موهبت به شمار می آید تا مردم در تعیین سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند. یعنی با حضور حداکثری و آگاهانه، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهیدان، مردم عزیز کشورمان همچون گذشته دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را مأیوس کرده و موجبات استمرار مسیر توسعه کشور و تقویت نظام مردم سالاری دینی را به عنوان الگویی موفق درجهان فراهم کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: از همین روی همگام با ملت سربلند ایران اسلامی بار دیگر با حضور یکپارچه در انتخابات، اقتدار ملی و بین المللی کشور را در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و در پای صندوق های رای به رخ جهانیان خواهیم کشید تا همچون دوره های پیشین با درایت و هوشیاری توطئه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را خنثی کنیم و با آرمان های شهدای عزیز به ویژه سردار دل ها «شهید حاج قاسم سلیمانی» که امنیت و آرامش امروز مرهون خون آنهاست تجدید میثاقی دوباره کرده باشیم.