شناسهٔ خبر: 94424 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان:

انتخابات یک نماد کلان و اصیل در حوزه جمهوریت و مهم ترین ابزار تصمیم ساز در یک نظام است/ غلت از انتخابات یعنی خروج کشور از ریل پیشرفت و ترقی

مسعود جمیلی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: انتخابات به عنوان یک نماد کلان و اصیل در حوزه جمهوریت مهم ترین ابزار تصمیم ساز در یک نظام اسلامی محسوب می شود و هر گونه غفلت و یا بی اهمیتی نسبت به این مسئله حیاتی می تواند کشور را از ریل پیشرفت و ترقی نگاه داشته و به عقب برگرداند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با تاکید بر حضور حداکثری مردم و خانواده راهداری و حمل و نقل جاده ای در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، اظهار داشت: اینجا دیار کریمان دیار سردار سرافراز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است او که جانش را برای حفظ آرمانها و ارزشهای انقلاب و اسلام و انسانیت فدا کرد.

وی ادامه داد: اینجا جنوب کرمان است مهد تاریخ و تمدن با غنای بیش از هفت هزار سال،  اینجا دیار شهدا وسرداران شهید لشکر ۴۱ ثارالله است، مردان مردی که در توفان ها پای این نظام ایستادند. بدون تردید هدف اصلی دشمنان ملت ایران و در راس آن‌ها آمریکای سلطه طلب از اعمال فشار همه جانبه به ملت ایران، دلسرد کردن ملت از پیمودن مسیر پرافتخار و غرورآفرینی است که چهاردهه با اقتدار پیموده شده و این مسیر چیزی جز حرکت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نیست.

جمیلی گفت: انتخابات به عنوان یک نماد کلان و اصیل در حوزه جمهوریت مهم ترین ابزار تصمیم ساز در یک نظام اسلامی محسوب می شود و هر گونه غفلت و یا بی اهمیتی نسبت به این مسئله حیاتی می تواند کشور را از ریل پیشرفت و ترقی نگاه داشته و به عقب برگرداند.

وی ادامه داد: با نگاه به پیشینه و پرونده پر افتخار مردمان دیار کریمان استان سید الشهدای مقاومت این گونه متصور است که مرمان این دیار از بن دندان معتقد به اصل ولایت فقیه هستند همانگونه که سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه الهی و سیاسی خود فرموده است: "دوست دارم کرمان  همیشه و تا آخر با ولایت بماند"

وی در پایان گفت: در روز ۲۸ خرداد ماه مردم ملک سلیمانی به ویژه در جنوب کرمان ثابت خواهند کرد کرمان گوش به فرمان ولایت و در راه آرمانهای انقلاب است.لذا خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان هم در این برهه حساس با حضوری پر شور و آگاهانه نشان خواهد داد در راه حفظ ارزشها و راه شهدا با اقتدار به حرکت در خواهد آمد. لذا ادامه راه شهدا شركت در انتخابات و انتخاب اصلح است.