شناسهٔ خبر: 94488 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

برقراری مجدد پروازهای "هما" به پاریس

لوگو هواپیمایی هما هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" تا ۸ آبان ماه سال جاری در روزهای دوشنبه هر هفته به فرودگاه پاریس پرواز می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، براساس برنامه‌ریزی انجام شده، پرواز روزهای دوشنبه از ۷ تیرماه سال جاری (۲۷ ژوئن سال ۲۰۲۱) آغاز و تا ۸  آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

براساس برنامه پروازی، پرواز ۷۳۳ روزهای دوشنبه، ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه بامداد از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) پرواز و در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه وارد فرودگاه پاریس می‌شود.

بازگشت این پرواز در همان روز در ساعت ۲۳ (به وقت محلی) فرودگاه پاریس را ترک و در ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه روزهای سه‌شنبه در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به زمین می‌نشیند.

همچنین با رفع تعلیق پرواز به مقصد کشور فرانسه و صدور مجوز ار سوی سازمان هواپیمایی کشوری، یک پرواز برای روز جمعه ۴ تیرماه ( ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است.

این  پرواز با شماره پرواز ۷۳۳ در ساعت ۳ و ۲۰ دقیقه فرودگاه امام خمینی(ره) ترک و در ساعت ۶ و ۵۵ دقیقه (به وقت محلی) وارد فرودگاه شاردوگل می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی "هما"، این پرواز در همان روز در ساعت ۸ و ۲۵ دقیقه  (به وقت محلی) فرودگاه پاریس را ترک و در ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین می‌نشیند.