شناسهٔ خبر: 94508 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

دیدار مجید کیانپور با نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس

مکانیک خاک مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس پیرامون موضوعات مشترک در محل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک دیدار و گفت‌وگو کردند.

کیانپور در این دیدار با تشریح سوابق و ظرفیت‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیش از ۶۵ سال سابقه فعالیت فنی و مهندسی نقش بسزایی در ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی در کشور داشته است و کمتر پروژه‌ای در کشور یافت می‌شود که این شرکت نقش و اثر ویژه‌ای در ارتقاء کیفی آن پروژه ایفاء نکرده باشد.

وی افزود: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بهره‌گیری از نیروهای متخصص توانایی انجام بیش از ۵۰۰ آزمایش متنوع و منحصر به فرد را با به کارگیری تجهیزات پیشرفته و بروز دنیا دارد.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در این دیدار موضوعات اقتصادی، بحث حاکمیتی و بودجه‌ای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز مطرح شد.