شناسهٔ خبر: 94549 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با همت اداره کل راه و شهرسازی لارستان صورت گرفت

انجام مراحل تکمیلی احداث راه روستایی حمامی در شهرستان خنج لارستان

جاده ی روستای حمامی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از محل احداث و تکمیل راه روستایی حمامی در شهرستان خنج بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)؛  حسن شبانی به اتفاق خجسته مدیریت راهداری این اداره کل و حیدری رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان خنج، از محل احداث و تکمیل راه روستایی حمامی در شهرستان خنج بازدید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با بیان اینکه : طرح ملی ابرار با عنوان اقدام برای راه های اولویت دار روستایی فرصتی ویژه برای افزایش شاخص راههای روستایی است، افزود : در این طرح که قرار است با استفاده از اکیپ های راهسازی سراسر کشور اجرا شود اولویت با تکمیل پروژه های نیمه کاره و راههای روستایی است.

شبانی ادامه داد : بر این اساس احداث و تکمیل راه روستایی حمامی در شهرستان خنج با استفاده از توان و امکانات اداره راه و شهرسازی خنج و پشتیبانی ماشین آلات اداره کل در حال انجام است .

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به اینکه تکمیل این مسیر موجب تحقق خواسته ی دیرینه ی اهالی این منطقه خواهد شد، تصریح کرد : منطقه حمامی – چاه زال و شهرک شیرداشی که یکی از قطب هاى کشاورزی و دامداری شهرستان خنج در بخش مرکزی می باشد كه بزودى از نعمت راه مناسب برخوردار خواهد شد و ان شا الله علاوه بر تسهيل در رفت و آمد به مرکز شهرستان، زمينه ساز توسعه بخش اقتصادی برای اهالی اين منطقه گردد.

وی در ادامه به تشریح جزییات این پروژه پرداخت و اظهار داشت : در این پروژه عملیات احداث ابنیه فنی شامل احداث ابنما به طول بیش از ٤٠ متر، احداث ٣ دستگاه پل لوله اى، احداث ٣ دستگاه پل دهانه دومتری و يك دستگاه آب رو کشاورزی تاکنون به اتمام رسیده و عملیات زیرسازی کل مسیر به طول ٩/٥ کیلومتر آماده قیرپاشی برای تکمیل آسفالت می باشد .