شناسهٔ خبر: 94556 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

جزئیات مصوبه شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد

جواد نیسی دبیر شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی جزئیات ۵ بندی مصوبه ۲۴ خرداد شورای فرهنگی وزارتخانه را به اعضای شورا ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جواد نیسی دبیر شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی در نامه‌ای به اعضای شورای فرهنگی، مصوبات جلسه ۲۴ خرداد آن شورا را ابلاغ کرد.

بر اساس اعلام دبیر شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی بخشی از مصوبات جلسه ۲۴ خرداد شورا بدین شرح است: گزارش عملکرد ستاد حجاب و عفاف وزارت راه و شهرسازی تهیه و به دبیرخانه شورای فرهنگی ارسال شود. کلیه اقدامات انجام شده در راستای فرهنگ سازمانی اعم از انگیزه کاری، رضایت کاری، بالابردن روحیه، نشاط در کارکنان، حمایت مدیران، روحیه کار گروهی، حمایت و تشویق و نوآوری، ارزش‌گذاری به موفقیت‌های فردی موردتوجه و بررسی قرار گیرد.

از دیگر مصوبات جلسه شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی می‌توان به تعیین و تجمیع ساختار تشکیلات برای کلیه امور فرهنگی با تعامل بین دبیر شورا و سرپرست مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی، موردتوجه قرار گرفتن اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای سند فرهنگی، و تشکیل جلسه فوق‌العاده با حضور مسئولان ذیربط به منظور ارایه گزارش فرهنگ سازمانی، اشاره کرد.