شناسهٔ خبر: 94558 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

تاکید بر عملیاتی شدن وظایف کمیته‌های شورای راهبردی توسعه مدیریت در سازمان ملی زمین و مسکن

سازمان ملی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت منابع انسانی بر عملیاتی شدن کار کمیته‌های این شورا تاکید کرد و گفت: اعضای این کمیته‌ها باید بر مبنای اولویت‌های موجود در هر حوزه یک برنامه کاری عملیاتی و کاربردی تهیه نمایند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی با بیان اینکه کمیته‌های این شورا باید در روندهای کاری تصمیم گیری‌های مدیریتی سازمان تاثیر گذار باشند افزود: وجود کمیته‌هایی مثل کمیته سلامت اداری و سرمایه انسانی یا کمیته صیانت از حقوق مردم می‌تواند باعث افزایش پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری ما در دستگاه‌های اجرایی شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ارائه گزارش کار دقیق این کمیته‌ها در جلسات بعدی شورا را خواستار شد و اظهار داشت: بدون ارائه اطلاعات کافی نمی‌توان به اهداف عالی این کمیته که تحول نظام اداری و مبارزه با فساد اداری است رسید.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، گفتنی است شورای راهبردی توسعه مدیریت منابع انسانی بعد از ابلاغ سیاست‌های کلی اصلاح نظام اداری توسط مقام معظم رهبری در سال ۸۹ و پس از ابلاغ بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در سال ۹۳ در سازمان ملی زمین و مسکن تشکیل شد.