شناسهٔ خبر: 94585 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پيام تبريک وزير راه و شهرسازی به مناسبت سالروز تاسيس شرکت فرودگاه‌ها

محمد اسلامی امضا محمد اسلامی، وزير راه و شهرسازی در پيامی فرارسيدن يکم تير، سالروز تاسيس شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران را تبريک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزير راه و شهرسازی در پيامی فرارسيدن يکم تير، سالروز تاسيس شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران را تبريک گفت. در متن پیام محمد اسلامی آمده است:

صنعت حمل و نقل هوایی به عنوان یکی از مهمترین محورهای توسعه، برقراری روابط با کشورهای مختلف جهان، تبادل فرهنگ، نمایش قدرت اقتصادی و برقراری شریان حیاتی کشور نقش حساسی بر عهده دارد و در این میان فرودگاه‌ها به عنوان یکی از ارکان اصلی و زیربنایی در این صنعت نقش ایفا می‌کنند.

هرچند در یک سال اخیر شیوع بحران کرونا و فراگیری آن، همه فرودگاه‌های جهان را به لحاظ درآمدی تحت تاثیر قرار داد، اما در جمهوری اسلامی ایران، تنها این مساله، بحران نبوده که تحریم‌ها نیز به سهم خود اثرگذار بوده با این حال توان مضاعف متخصصان ما در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در توسعه، حفظ و نگهداری زیرساخت‌های فرودگاهی و هوانوردی توانسته است  همچنان جریان پروازها را بر فراز سپهر ایران برقرار نگه دارد.

اینک که سی سال از عمر تاسیس این شرکت تخصصی می‌گذرد، و بحران‌هایی چون تبعات جنگ هشت ساله را پشت سر گذاشته و با تحریم‌های ظالمانه همچنان دست و پنجه نرم می‌کند، به مثابه جوانی است که از همه این سختی‌ها تجربه اندوخته و امیدوارانه با بهره‌مندی از دانش، تجربه و منابع انسانی رو به آینده‌ای روشن دارد.

اینجانب ضمن تبریک سالروز تاسیس شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی بر خود لازم می‌دانم، از تلاش کارکنان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران که طی این ۳۰ سال در بالندگی صنعت فرودگاهی نقش مهمی داشته و سربلندی آن را در تمامی این سال‌ها با وجود همه سختی‌ها رقم زده‌اند، قدردانی نمایم.