شناسهٔ خبر: 94658 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان کرمانشاه برگزار شد

کاهش تصادفات جاده ای در طرح راهداری محوری

کرمانشاه - مهندس فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: به منظورکاهش تصادفات جادهای اقدماتی با اولویت حذف نقاط پر تصادف در طرح راهداری محوری صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، فریبرز کرمی در شصت و هشتمین جلسه کمیسیون ایمنی راه ها گفت: عملیات راهداری محوری با هدف ایمنی راه ها و کاهش تصادفات در بزرگراه کربلا درحال انجام است و از ابتدای طرح، در راستای ایمن سازی و ارتقای ایمنی کابران جاده ای، در این محور اقدماتی از جمله اصلاح و ایمن سازی ۱۸ نقطه پرتصادف صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود:در جلسات آتی کمیسیون ایمنی راه ها، لیستی از آخرین  وضعیت نقاط پرتصادف و مستعد تصادف در سطح محور های مواصلاتی استان تهیه و مطابق برنامه تحلیلی و مطالعاتی مشاور پژوهشی تصادفات پس از اولویت بندی نقاط مشخص شده اعتبار لازم برای رفع و اصلاح آنها برآورد و برنامه ریزی می گردد.

کرمی گفت: با توجه به شروع فصل تابستان و پیش بینی افزایش ترددها و سفر های بین شهری، برنامه ریزی در جهت حضور گشت های راهداری بصورت مستمر در نقاط پر تردد، پرتصادف و کلیه محورهای مواصلاتی سطح استان صورت گرفته است.