شناسهٔ خبر: 94763 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

ثبت نام بیش از ۲۵۰۰ نفر در پنجمین مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن خراسان شمالی

ثبت نام 2 هزار و 574 نفر در پنجمین مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از ثبت نام ۲ هزار و ۵۷۴ نفر در سامانه طرح اقدام ملی مسکن در استان خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)،  قاسم قاسمی در این خصوص گفت: در پنجمین مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان ۲ هزار و ۵۷۴ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد در اسفراین ۳۶۹ نفر، بجنورد هزار و ۵۴۷ نفر، تیتکانلو ۲۷ نفر، جاجرم ۱۴۹ نفر، شیروان ۴۲۴ نفر، فاروج ۵۳ نفر و گرمه نیز پنج نفر در سایت اقدام ملی مسکن ثبت نام اولیه خود را انجام داده اند.

وی افزود: در  چهار مرحله قبلی در استان ۱۶ هزار و ۱۷۸ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد چهار هزار و ۶۵۰ نفر حائز شرایط اولیه و ۲ هزار و ۳۶۴ نفر نیز تایید نهایی شدند و هزار و ۶۷۰ نفر نیز آورده اولیه خود را واریز کردند.

 قاسمی اضافه کرد: خراسان شمالی جزو استانهایی است که رتبه برتر در خصوص تامین زمین جهت طرح اقدام ملی مسکن در کشور را دارد و تاکنون ۵۴ هکتار از اراضی برای احداث ۶ هزار واحد مسکن تامین زمین آن صورت گرفته است.