شناسهٔ خبر: 94850 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های قائمشهر،جویبار و سیمرغ خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی آسفالت محور سیمرغ به جویبار

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای قائمشهر،جویبار و سیمرغ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های قائمشهر، جویبار و سیمرغ از آغاز عملیات اجرایی آسفالت محور سیمرغ به جویبار به طول یک کیلومتر با اعتباری بیش از ۵۹ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازي(مازندران)، سیدمجتبی مرعشی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های قائمشهر، جویبار و سیمرغ از آغاز عملیات اجرایی آسفالت محور سیمرغ به جویبار به طول یک کیلومتر با اعتباری بیش از ۵۹ میلیارد ریال خبر داد و افزود: شاخصه این پروژه دسترسی به محور جویبار - سیمرغ به کمربندی ساری و قابل ذکر است کمربندی ساری به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی پرتردد کشور به شمار می رود که در طول سال هموطنان زیادی از این مسیر برای رسیدن به دیگر نقاط کشور استفاده می کنند.

وی عنوان کرد: در امسال عملیات آسفالت این محور در دو لایه هر کدام به ضخامت۶ سانتیمتر آغاز و  تا کنون با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد در حال انجام ماست.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های قائمشهر،جویبار و سیمرغ خاطر نشان ساخت: موقعیت خاص این محور که دارای عملکرد بین شهرستانی می باشد نقش خاص و ویژه ای در توسعه شهرستان و رشد و شکوفائی منطقه دارد.

وی یادآور شد: تسریع در روند تکمیل-ایمن سازی و بهره برداری این پروژه میتواند موجب ایجاد ظرفیت های ترافیکی شود.

 مرعشی اظهار امیدواری کرد: انشااله با تخصیص به هنگام اعتبارات و پيگيري هاي نمايندگان محترم شهرستانهای تابعه اعتبارات قابل توجهي به اين پروژه تخصيص داده شود تا از اين طريق بتوان شاهد ترددي سهل و ايمن در سطح اين محور ارتباطي باشيم.